about-me variable
Storkene.dk invites you to their event

Generalforsamling 2021 i Storkene.dk

Om dette webinar

Generalforsamling 2021

Vi inviterer dig hermed indenfor dørene til vores årlige generalforsamling i Storkene.dk.

I år bliver det dog lidt anderledes end normalt. Grundet Covid-19, har vi været nødsaget til at tænke ud af boksen og gå i det kreative hjørne. Chancen for, at vi kan mødes personligt i større forsamlinger om godt en måned, er lig nul. Derfor bliver forsamlingen i år afholdt som et virtuelt arrangement.

Vi har testet forskellige måder at lave en levende virtuel forsamling på, som gør at alle kan være med og føle sig inkluderet.

Du kan læse mere om generalforsamlingen på vores hjemmeside, som vi håber du finder interessant nok til at tillmelde dig.

Du er tilmeldt når du har registreret dig. Husk dog, at skrive din e-mailadresse korrekt. Gør du ikke det, får du ikke en bekræftelsesmail og kan dermed ikke deltage. For en god ordens skyld, tjek også din spammappe, hvis ikke du har fået en bekræftelse på din tillmelding.

Kontingent

Husk - kun medlemmer der har betalt kontingent, har stemmeret til generalforsamlingen. Så har du stadig ikke betalt, er det nu det skal gøres, hvis du skal undgå at blive streget som medlem.

Ved fornyelse af kontingent skal man overføre 200 kr. (alm. medlemskab) eller 100 kr. (pensionist ell. studerende medlemskab) til vores konto i Danske Bank:

Reg 1551 kontonr. 10228735

Vi glæder os meget til at se dig indenfor den 20. marts klokken 14.00.

Arrangeres af

• Team member